Lugemist

Kuidas ei tasu müügikirja või -pakkumist alustada?

„Me oleme juba 20 aastat tegelenud sülearvutite müügiga.“ „15. mail toimub andmekaitse teemaline koolitus, kus anname ülevaate uuest andmekaitse määrusest.“ „Meil on sulle pakkuda mõned vabad kohad Tenerife reisile 12.05-19.05.“ Miks ei ole mõistlik selliste lausetega müügikirja alustada? Kas märkad, et need kõik räägivad kirja kirjutajast endast – tema tootest, tema plaanidest, tema tahtmistest. Aga kuhu jääb kirja saaja? Kus on tema soovid, vajadused ja unistused?

Kuidas sünnib hea tekst?

Tekstide kirjutamise juures on minu jaoks alati kaks komponenti – loogiline ja loominguline.

Miks minust ei saada aru?

Sa tahad väga midagi teistele selgeks teha. Soovid, et nad mõistaksid. Tahad on sõnumi või ideega kohale jõuda. Ometi kohtad tihti ükskõiksust, valesti mõistmist ja aeg-ajalt pahameeltki. Miks nii juhtub? Miks tekib ikka ja jälle tunne, et minust ei saada aru?