Lugemist

5 viga müügikirjas, mis müügile vee peale tõmbavad

Müügikiri on sinu müügimees. See peab ära tegema samasuguse töö. Kui soovid, et kiri tooks tulemusi, on mõistlik vältida järgimisi vigu.

Kuidas müügikirja kirjutaja teab, millisele nupule vajutada?

Sa kirjutad müügikirja. Veel enne, kui esimene sõna on paberile pandud, mõtle korraks kirja lugeja peale. Kas sa tead, milline on tema maailm? Mida ta igatseb? Mida kardab? Mis talle tähtis on? Millises rütmis ta päevad mööduvad? Milline on tema sõnavara? Kui sa ei tunneta oma lugejat, on vähetõenäoline, et suudad kirjutada teksti, mis teda päriselt kõnetab.

Müügikirja pealkiri – 7 ideed ja 1 lootusetu tähelepanek

Mis on müügikirja kõige tähtsam osa? Avalõik? Pakkumise sisu? Üleskutse tegevuseks? Tegelikult mitte. Kui sinu e-kiri jääb saaja postkastis avamata, pole enam tähtsust, kui briljantse sisu oled kokku pannud. Siis ei aita enam mitte ükski nipp ega trikk.